środa, 30 lipca 2014

Versatile Blogger Award II

Poraz kolejny zostałam nominowana do Versatile Blogger Award :)

Co należy zrobić będąć nominowanym?
1. Podziękować osobie, która cię nominowała.
Bardzo Wam dziękuję, Normalna i Dagmara LIoyd:)

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
No to tak...
1. Moją największą pasją jest gotowanie ^.^
2. To przyjaciółka namówiła mnie, abym zaczęła pisać tego bloga ;*
3. Mam młodszą siostrę, z którą dzieli mnie aż sześć lat ;)
4. Mój ulubiony kolor to niebieski :3
5. Uwielbiam wycieczki (szczególnie szkolne :D ), takie na kilka dni :>
6. Mam grzywkę na bok xD
7. Moją ulubioną piosenkarką jest Ellie Goulding

4. Nominować 7 (lub więcej) blogów.
Ja nominuję:

To na razie tyle ;)
Pa pa :3

Ciasteczkowa ;*

3 komentarze:

  1. Też lubię gotować! ;3 Idę do szkoły w tym kierunku :) #Normalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha!
    Uwielbiam fakty o Tobie <3333
    Ale dam więcej, żeby nie było xD
    1. Masz psy :)
    2. Nie lubisz truskawek xD
    3. Beze mnie byś zginęła xD
    4. Wiem kto ci się podoba *.*
    5. Jesteś chuda :)
    6. Jesteś niska ;)
    7. Nie lubisz biegać :p
    8. Masz świra na punkcie takiej wsi (dokładnie wiesz, o co kaman), która jest nie daleko naszego miejsca zamieszkania xD
    Masz i się ciesz :*

    OdpowiedzUsuń